شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرد:

جزییات مشارکت در ساخت 45 هزار مسکن

جزییات مشارکت در ساخت 45 هزار مسکن
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۷ | ۱۳۹۹/۰۱/۲۸

شرکت بازآفرینی شهری ایران، جزییات سرمایه‌گذاری در اراضی و املاک این شرکت را به‌منظور ساخت و طراحی ۴۵ هزار واحد مسکونی اعلام و فرم توان‌سنجی سرمایه‌گذاران را منتشر کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، فرم توان‌‌سنجی متقاضیان سرمایه‌گذاری و جزئیات اراضی و املاک سرمایه‌گذاری به‌منظور طراحی و ساخت ۴۵ ھزار واحد مسکن در اراضی و املاک شرکت بازآفرینی شھری ایران توسط سازندگان واجد شرایط با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر شد.

متقاضیان با تکمیل فرم‌ھای مختلف شامل، تأمین منابع مالی اقتصادی، فنی، تضمین کیفیت خدمات و فعالیت‌ھای مرتبط را به ھمراه مستندات مربوط به توانایی مالی، فنی و سوابق اجرایی، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه شرکت بازآفرینی شھری ایران به آدرس تھران، میدان ونک، خیابان شھید خدامی، پلاک ۵۱، ارسال کنند.

گفتنی است، پس از ارزیابی کیفی اولیه سرمایه‌گذاران و احراز صلاحیت شرکت‌کنندگان از متقاضیان واجد صلاحیت برای مراحل بعدی دعوت به‌عمل خواھد آمد. شایان ذکر است ارائه مدارک و سوابق ھیچ‌گونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواھد کرد.

متقاضیان شرکت در این فراخوان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌‌رسانی شرکت بازآفرینی شھری ایران به آدرس ir.udrc.www مراجعه و یا با شماره ھای ۸۸۸۷۷۹۵۴ و ۸۷۵۷۲۴۱۰ تماس بگیرند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

برچسب ها:

مسکن ،بازآفرینی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman