جزئیات ثبت‌نام مسکن ملی در استان مرکزی

جزئیات ثبت‌نام مسکن ملی در استان مرکزی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۶ | ۱۳۹۹/۰۱/۲۷

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۲۳ هزار و ۱۹۳ نفر در مراحل دوگانه طرح اقدام ملی مسکن (اسفند و آذرماه سال گذشته) در این استان متقاضی بودند و ثبت‌نام کردند.
به گزارش اخبار ساختمان، «احمد مرزبان» افزود: ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان استان در گام نخست و ۱۶ هزار و ۶۹۳ نفر نیز در مرحله دوم برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی اظهار داشت: برابر اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی واگذاری و انتقال امتیاز در طرح اقدام ملی مسکن با عناوین مختلف حقوقی ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی است و همچنین ثبت‌نام در سامانه به‌معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست.

مرزبان افزود: اگر پس از بررسی شرایط قانونی، فرد ثبت‌نام کننده واجد شرایط تشخیص داده نشود ،مدارک ازجمله کد رهگیری باطل شده و خرید و فروش با شرایط اشاره شده فاقد اعتبار است و تنها از دست رفتن سرمایه خریدار را در پی دارد.

وی اظهار داشت: متقاضیانی که به اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی بی‌اعتنا باشندو مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر کنند، متخلف هستند و افرادی که به خرید این امتیازها بپردازند نیز از هیچ حمایت حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.

مرزبان افزود: در دست داشتن برگه ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی است.

تعهد دولت در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد تا پایان سال ۱۴۰۰ در کشور است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman