انتقاد اصناف به اجرای مالیات بر ارزش افزوده

انتقاد اصناف به اجرای مالیات بر ارزش افزوده
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۸ | ۱۳۹۹/۰۱/۲۶

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با بیان اینکه در حال حاضر انتقاد ما به اجرای مالیات بر ارزش افزوده است، گفت: وقتی کسبه تعطیل هستند و هیچ فروشی ندارند، چگونه باید تا ۳۱ فروردین ماه اظهارنامه های مالیاتی خود را پر کنند!
به گزارش اخبار ساختمان، حمیدرضا رستگار با اشاره به اینکه صنف آهن جزء واحدهای کم خطر است، اظهار داشت: قرار است واحدها با ثبت نام در پروتکل بهداشتی و با رعایت مقررات از اول اردیبهشت ماه فعالیت خود را شروع کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انتقاد ما به اجرای مالیات بر ارزش افزوده است، افزود: وقتی کسبه تعطیل بوده و هیچ فروشی نداشته اند چگونه باید تا 31 فروردین ماه اظهارنامه های مالیاتی خود را پر کنند!

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران تصریح کرد: باید یک تنفس پنج ماهه مالیاتی به واحدهای صنفی و تولیدی بدهند تا آنها بتوانند فعالیت مجدد خود را ادامه دهند، در غیر این صورت با این شرایط باید شاهد موج جدید تعدیل نیرو در واحدها بود.

وی بر لزوم حمایت دولت از واحدهای صنفی و تولیدی تأکید کرد و گفت: دولت در شرایط مالی مناسبی نیست اما می تواند با اتخاذ سیاست هایی مانع فشار بیشتر به واحدها شود. در صورت ادامه این شرایط ما به بازار اردیبهشت ماه خود هم خوش بین نیستیم.

تسنیم

برچسب ها:

مالیات ،آهن آلات ،فولاد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman