جاذبه تاریخی و تماشایی در جنوب سئول

جاذبه تاریخی و تماشایی در جنوب سئول
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۲۴ | ۱۳۹۹/۰۱/۲۵

مرکز خریدی شگفت‌انگیز با نمایی از سنگ و شیشه پویایی را برای یک از شهرک‌های جنوبی پایتخت کره جنوبی، به نام Gwanggyo به ارمغان آورده است.

به گزارش اخبار ساختمان، در یکی از مناطق مسکونی شهرک Gwanggyo در جنوب سئول، پایتخت کره جنوبی، مرکز خریدی بزرگ به نام Gwanggyo Galleria به عنوان چشم‌اندازی بی‌نظیر در میان آسمانخراش‌های منطقه خودنمایی می‌کند. سازه فوق به شکل یک مکعب غول‌پیکر ساخته شده است که نمایی سنگی دارد و از لا به لای نمای سنگی آن راهرویی شیشه‌ای از پایین به بالا امتداد یافته است. نمای سنگی Galleria از سنگ‌های مثلثی شکلی به رنگ‌های بژ، قهوه‌ای وخاکی تشکیل شده است که به آن ظاهری شبیه به یک تخته سنگ غول‌پیکربخشیده است.



مرکز خریدGalleria Gwanggyo ساختمانی ۱۰ طبقه است که راهرویی ساخته شده از شیشه‌های مثلثی چند وجهی تمام طبقات آن را در خارجی‌ترین قسمت آن به هم متصل کرده است. راهروی شیشه‌ای از قسمت داخلی ساختمان به سمت بیرون امتداد یافته است و در بعضی از بخش‌ها مانند یک بیرون‌زدگی در میان سنگ‌های مثلثی نما جا باز کرده است. این راهرو از طبقه همکف به سمت بالا پیش رفته است و در نهایت خود را به بالکن‌های بزرگ پشت بام رسانده است.



ساختمان Galleria علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، یک مرکز فرهنگی، کافه‌ها، رستوران‌ها، سینمایی بی‌نظیر و بام باغی زیبا را در بر گفته است و مانند یک جاذبه روزانه جمعیت زیادی را از سئول و حتی سراسر شهرهای کره جنوبی به سمت خود می‌کشاند. در تمام طبقات ساختمان راه‌پله‌ها و بالابرهای برقی طبقات پایین‌تر را به راهروی شیشه‌ای طبقه بالایی وصل می‌کند بنابراین بازدیدکندگان می‌توانند پس از ورود به طبقه دیگر ابتدا از راهروی شیشه‌ای چشم‌انداز بیرونی را تماشا کنند و سپس وارد محوطه اصلی ساختمان شوند.



فروشگاه بزرگ Galleria Gwanggyo زیباترن مرکز خرید کره جنوبی به شمار می‌رود که تجربه‌ای متفاوت از خرید را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. معماری منحصر به فرد این فروشگاه، آن را ازسایر فروشگاه‌های جهان متمایز کرده است و همین ویژگی از مرکز خرید Galleria یک جاذبه فرهنگی و تاریخی ساخته است.



ایمنا


برچسب ها:

معماری ،ساختمان ،مرکز خرید 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman