رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودسر خبر داد:

بهره‌مندی ۶۴۲مسکن روستایی از وام بهسازی

بهره‌مندی ۶۴۲مسکن روستایی از وام بهسازی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۰۶ | ۱۳۹۹/۰۱/۲۵

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودسر گفت: در سال ۹۸ تعداد ۶۴۲ واحد مسکونی از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در شهرستان رودسر بهره‌مند شدند.
به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا بیگی با بیان اینکه بنیاد مسکن ۲۱ فروردین سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف خدمت به افراد محروم، تامین مسکن محرومین و اقشار کم درآمد، محرومیت زدایی از مناطق محروم و افزایش مشارکت مردم در امور خیریه تشکیل شد.

وی تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی، اجرای طرح هادی روستایی، مرمت و تعمیرات مسکن روستایی، انجام پروژه های عمرانی و ... را از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: سال گذشته ۲۸۸۴ مورد پاسخ به استعلامات و ۹۹۷ فقره پرونده تغییر کاربری در این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودسر با اشاره به پراخت وام بهسازی مسکن در این شهرستان تصریح کرد: سال ۹۷ تعداد ۴۷۵ واحد مسکونی و در سال ۹۸ تعداد ۶۴۲ واحد مسکونی از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در این شهرستان بهره‌مند شدند.

بیگی از پرداخت ۴۷ مورد وام تعمیرات در سال گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: ۳۱۹ جلد سند در چهار بخش تحویل متقاضیان شده است این در حالی است که در سال ۹۷ تعداد ۱۵۶ جلد سند تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه با حمایت های صورت گرفته مسئولین شهرستانی روند خوبی در اجرای طرح هادی و پروژه ها در این شهرستان داشتیم، یادآور شد: سنگ فرش کردن، گاویون بندی، احداث دیوار سنگی، مرمت و بازسازی مسجد جامع چابکسر و ... از دیگر اقدمات انجام شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در رودسر است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودسر از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی دو پل گزافرود و قاسم آباد در این شهرستان خبر داد و افزود: با نصب سازه های آهنی؛ این دو پروژه تا پایان اردیبهشت سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman