مدیر عامل شرکت عمران پرند خبر داد:

تحویل 4500 واحد مسکن مهر پرند تا تیرماه

تحویل 4500 واحد مسکن مهر پرند تا تیرماه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۲۱ | ۱۳۹۹/۰۱/۲۱

مدیر عامل شرکت عمران پرند گفت: سرعت ساخت واحد‌های مسکن مهر در پرند به دلیل کرونا به صورت موقتی کند شده، اما تا پایان تیرماه ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر را تحویل خواهیم داد.
به گزارش اخبار ساختمان، محسن وطن‌خواهی مدیر عامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا ساخت واحد های مسکن مهر در برخی از محدوده ها کند شده است، گفت: متقاضیان در این شرایط به هیچ عنوان نگران نباشند چرا که همزمان با برطرف شدن شیوع ویروس کرونا ساخت واحد‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود و ما طبق تعهدی که داده‌ایم تحویل واحد‌ها را در همان زمان اعلام شده انجام خواهیم داد.

او افزود: به زودی بعد از رفع ویروس کرونا روند ساخت و ساز به روال عادی برمیگردد و سرعت ساخت این واحد‌ها ۲ برابر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه در سال ۹۹ و همزمان با نامگذاری سال به عنوان "جهش تولید" سعی خواهیم کرد سرعت تحویل واحد‌های مسکن مهر را افزایش دهیم، گفت: تا تیرماه امسال ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهری که در پرند باقی مانده را به متقاضیان تحویل می‌دهیم.

وطن‌ خواهی تاکید کرد: ۷ هزار واحد مسکن مهر مربوط به پروژه کیسون بوده که متاسفانه به دلیل شرایطی که این واحد‌ها داشت و با توجه به تاخیرات در تحویل این واحد‌ها سعی خواهیم کرد این پروژه‌ها را تا پایان آبان ماه به بهره برداری برسانیم.

او افزود: پروژه کیسون با توجه به تغیرات قیمتی که داشت باعث ایجاد مشکلاتی برای متقاضیان خود شده بود که با نظر مجمع شرکت عمران شهر‌های جدید و وزیر راه و شهرسازی سعی شد برخی از این مشکلات رفع و شرکت کیسون هم اقدامات لازم جهت تکمیل و تحویل واحد‌ها را انجام دهد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه در قرارداد کیسون که با متقاضیان خود منعقد شده بود بندی برای افزایش قیمت واحد‌ها آورده شده بود و با توجه به تغییرات قیمتی که در سال ۸۹ صورت گرفته بود بنابراین باید این افزایش قیمت برای متقاضیان انجام می‌شد.

وطن‌خواهی اظهار کرد: با نظر شرکت عمران و در یکی دو مرحله افزایش قیمت برای این واحد‌ها صورت گرفت.

او یادآور شد: از سال گذشته فروش عرصه به متقاضیان واحد‌های مسکن مهر پرند را در دستور کار خود قرار دادیم و خوشبختانه استقبال متقاضیان از فروش این واحد‌ها هم به ویژه در ما ه‌های گذشته با توجه به تخفیفاتی که در نظر گرفته بودیم بسیار چشمگیر بوده است.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه فروش عرصه پیش از شیوع ویروس کرونا به صورت حضوری بود، افزود: با شیوع ویروس کرونا فروش عرصه به صورت حضوری فعلا متوقف شده و برای سلامت متقاضیان سعی کردیم این فروش‌ها به صورت اینترنتی باشد و متقاضیان تنها برای امضای قرارداد به صورت حضوری مراجعه کنند.

وطن‌خواهی بیان کرد: شرکت عمران پرند در این ایام سعی کرده است از طریق فروش‌های اقساطی به صورت اینترنتی میزان مراجعات مردم را به شرکت عمران کمتر کند تا شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا باشیم.

باشگاه خبرنگاران

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman