معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خبر داد:

اختصاص مشوق هایی برای توسعه مسکن

اختصاص مشوق هایی برای توسعه مسکن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۶ | ۱۳۹۹/۰۱/۲۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برای توسعه مسکن در راستای تحقق جهش تولید برنامه‌ریزی شده و مشوق‌های آن اختصاص می یابد.
به گزارش اخبار ساختمان، فرزاد قلندری در جلسه شورای مسکن استان افزود: باید اقدامات و برنامه ریزی لازم برای رشد و توسعه مسکن در سال جدید انجام گیرد.

او بیان کرد: با اعمال تخفیف‌هایی در هزینه های صدور پروانه احداث و خدمات فنی مهندسی توسط شهرداری‌ها و نظام مهندسی و با در نظر گرفتن برخی امتیازات از سوی مسکن و شهرسازی باید روند ساخت و ساز مسکن در استان تسهیل شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم از قبیل شبکه برق، آب و گاز انبوه‌سازی‌های مسکن استان با اعتبارات دولتی تامین می‌شود خواستار تعیین تکلیف سریع اراضی دولتی بخش مسکن شد.

وی گفت: تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام اولویت اصلی برنامه‌ریزی‌ها قرار می گیرد تا از طرفی از هدر رفت سرمایه‌های کشور جلوگیری شود و از طرف دیگر این پروژه ها بعنوان ظرفیت مهم برای تامین مسکن جوانان به بهره‌برداری برسد.

قلندری به اجرای طرح های مقاوم سازی مسکن روستایی و تخصیص اعتبارات قابل توجه این بخش توسط دولت پرداخت و افزود: تامین مسکن مقاوم روستاییان با لحاظ مخاطرات حوادث و بلایای طبیعی علیرغم مشکلات اقتصادی مورد توجه دولت است و روستاییان از این فرصت‌ها استفاده کنند.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،جهش تولید ،ساخت و ساز 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman