فرماندار هشترود تاکید کرد:

ضرورت ساماندهی مساکن مهر در هشترود

ضرورت ساماندهی مساکن مهر در هشترود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۰۲ | ۱۳۹۹/۰۱/۲۰

فرماندار هشترود با بیان اینکه انتظار می‌رود پروژه مسکن مهر این شهرستان هرچه سریع‌تر انجام شده و به اتمام برسد، گفت: ساماندهی واحدهای مسکن مهر در هشترود ضروری است.
به گزارش اخبار ساختمان، امین امینیان در جلسه ساماندهی و بهسازی محوطه مسکن مهر شهر هشترود با بیان اینکه پس از بازدیدی که از محوطه مسکن مهر در پاییز سال ۹۷ انجام شد، وضعیت نامناسب منطقه که عبور و مرور را برای اهالی عملاً ناممکن می‌کرد.

وی افزود: میزان درآمد پایین ساکنان این مجموعه که عموماً از اقشار آسیب پذیر جامعه بودند باعث شد ما نه بر اساس وظیفه قانونی بلکه حسب وظیفه انسانی سعی در ساماندهی این منطقه از شهر داشته باشیم که در همین راستا جلسات متعددی برگزار شد.

وی ابراز داشت: در نهایت طی یک اقدام ابتکاری مقرر شد تا شهرداری در ازای واگذاری زمین از طرف راه و شهرسازی محوطه سازی و ساماندهی محوطه مسکن مهر را بر عهده بگیرد و خوشبختانه پروژه تا این لحظه علی رغم تمامی محدودیت‌هایی که وجود دارد از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

فرماندار هشترود با بیان اینکه در همین زمینه دولت خود را مکلف می‌داند تا به موقع به تعهدات خود در قالب واگذاری زمین عمل نماید، ادامه داد: متقابلاً انتظار می‌رود پروژه ساماندهی مسکن مهر هرچه سریع‌تر انجام شده و به اتمام برسد.

مهر

برچسب ها:

مسکن مهر ،هشترود 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman