رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد:

تسهیلات مسکن باید تعلیق شود

تسهیلات مسکن باید تعلیق شود
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۴۹ | ۱۳۹۹/۰۱/۱۸

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تعلیق سه ماهه اقساط تسهیلات مسکن توسط بانک مسکن قابل پذیرش نیست.
به گزارش اخبار ساختمان، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم اجرای تعلیق سه ماهه اقساط تسهیلات بانکی توسط بانک مسکن، گفت: قطعا در شرایط کرونایی به صلاح نیست که بانکی مانند بانک مسکن اقساط تسهیلات را تعلیق نکند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع واضح و مبرهن است که متقاضیان تسهیلات مسکن اغلب از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند، بنابراین تعلیق سه ماهه اقساط تسهیلات می تواند کمک شایانی به اقتصاد خانوارها کند.

وی تصریح کرد: از طرف دیگر عدم تعلیق سه ماهه اقساط تسهیلات مسکن توسط بانک مسکن فشار مضاعفی را به مردم وارد می کند، زیرا در شرایط کنونی اقساط مسکن به صورت میانگین حدود یک میلیون تومان است و تعلیق این میزان قسط می تواند به جامعه کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: عدم تعلیق سه ماهه اقساط تسهیلات مسکن توسط بانک مسکن در شرایط شیوع بیماری کرونا قابل پذیرش نیست.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا کمیسیون عمران موضوع عدم تعلیق اقساط تسهیلات مسکن را مورد پیگیری قرار می دهد و به طور حتم من شخصا با مدیران بانک مسکن در این رابطه صحبت خواهم کرد.

خانه ملت

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman