اقدامات سیمان صوفیان در مقابله با کرونا

اقدامات سیمان صوفیان در مقابله با کرونا
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۲۷ | ۱۳۹۹/۰۱/۱۷

شرکت سیمان صوفیان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، در تجهیز نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا مشارکت کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، ولی اله اخلاقی فرد، مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان با بیان این خبر گفت: از ابتدای بحران کرونا اقداماتی برای پیشگیری از شیوع این ویروس در دستور کار قرار گرفته است.

او تصریح کرد: از جمله این اقدامات، تشکیل ستاد بحران و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این شرکت، ضدعفونی کردن مستمر تمامی واحد های اداری، تولیدی و سرویس های ایاب و ذهاب پرسنل، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین پرسنل شرکت، برگزاری دوره های آموزشی، اعطای مرخصی به افراد پرریسک بوده است که احتمال ابتلا آنها به بیماری زیاد است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات پزشکی و مشاوره ای برای پرسنل شرکت، نصب پوستر و مطالب آموزشی در اماکن پررفت و آمد، تغییر سیستم حضور و غیاب از انگشتی به کارتی، عدم سرو غذا در کانتین، تب سنجی پرسنل، ارباب رجوع، رانندگان حمل سیمان و اهالی روستا های اطراف شرکت هم در راستای اهداف مسئولیت های اجتماعی شرکت انجام شده است.

او همچنین خبر داد: محلول پاشی و گند زدایی روستاهای چله خانه علیا و سفلی و اعزام کارشناس بهداشت به این روستاها نیز جهت آموزش راه های پیشگیری و مراقبت های بهداشتی به ساکنین آنها که در مجاورت کارخانه قرار دارند نیز انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات حمایتی هم افزود: این شرکت یکی از شرکت های تابعه سیمان تأمین است و در راستای سیاست های شستا و تعهد به مسئولیت های اجتماعی، برای پشتیبانی ستاد مبارزه با کرونا در استان آذربایجان شرقی، تهیه و تأمین 400 تخته پتو و 400 تخته ملافه برای تجهیز نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا را نیز ساماندهی کرد که توسط ارتش جمهوری اسلامی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز ایجاد شده است.

روابط عمومی سیمان تأمین شستا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman