اقدامات سیمان خوزستان در مقابله با کرونا

اقدامات سیمان خوزستان در مقابله با کرونا
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۳۵ | ۱۳۹۹/۰۱/۱۰

مدیرعامل شرکت سیمان خوزستان از اقدامات این شرکت در جهت مقابله با کروناویروس در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد حاج نایب در خصوص اقدامات سیمان خوزستان در مقابله با کروناویروس اظهار کرد: این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، اقدام به محلول پاشی و ضد عفونی روستای های دشت دنا و بنه خیر الله که در مجاورت کارخانه قرار دارند، کرده است. علاوه بر آن با اعزام کارشناسان خبره به این دو روستا، راه های پیشگیری و مراقبت های بهداشتی را به ساکنین آموزش و به وسیله تب سنج لیزری، عملیات غربالگری ویروس کرونا را انجام داده ایم.

مدیرعامل این شرکت ادامه داد: از ابتدای شیوع این ویروس در کشور، این شرکت با تشکیل کمیته پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، تمهیدات ویژه ای را برای مقابله با این بیماری در نظر گرفته است که از جمله آن می توان به ضدعفونی و گندزدایی روزانه از تمام واحدهای شرکت، سرویس های ایاب و ذهاب، پایانه باربری و همچنین ارایه آموزش های لازم به رانندگان، نصب پلاکارد و پوسترهای آموزشی بهداشتی اشاره کرد.

حاج نایب همچنین با اعلام اینکه دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصولات این شرکت در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رسید، اظهار کرد: رکورد فروش این شرکت در سال گذشته شکسته شد.

وی افزود: سیمان خوزستان در سال گذشته با تلاش بی نظیر مدیریت و پرسنل آن، توانست به فروش خارق العاده ۲ میلیون و ۷۰۷ هزار تنی برسد که نسبت به سال قبل، ۵۴ درصد رشد داشته است و در تاریخ این شرکت یک رکورد محسوب می شود.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman