راه اندازی پویش بخشش اجاره بها در آستارا

راه اندازی پویش بخشش اجاره بها در آستارا
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۲ | ۱۳۹۹/۰۱/۰۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا با توجه به خانه‌نشینی بسیاری از شهروندان و بازاریان برای پیشگیری از بیماری کرونا، از راه‌اندازی پویش بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری و مسکونی در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سامان ساسانیان افزود: این پویش با همکاری خبرنگاران راه اندازی شده است تا مالکان واحدهای تجاری و مسکونی تا زمان ریشه کنی بیماری کرونا مقداری از اجاره بهای املاک خود را نگیرند.

وی ادامه داد: بازاریان و مالکان اماکن تجاری آستارا همواره در کارهای خیر مشارکت دارند و اکنون باید در کنار اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، همدیگر را در مسیر گذر از بحران کرونا یاری کنند.

ساسانیان گفت: بازار ساحلی و واحدهای صنفی غیرضرور تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل است و بخشش اجاره بها از سوی مالکان، مقدار زیادی از دغددغه و فشار مالی مستاجران را کم خواهد کرد.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۱۹۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و پنج هزار واحد تجاری در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman