تخصیص کدپستی آنلاین به نوسازهای تهران

تخصیص کدپستی آنلاین به نوسازهای تهران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۳۱ | ۱۳۹۸/۱۲/۲۷

با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری تهران و شرکت ملی پست، از این پس ساخت وسازهای جدید در کلانشهر تهران کدپستی خود را به صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت می‌کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد فرجود در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری تهران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت:‌ اختصاص آنلاین کد پستی برای واحدهای مسکونی نوساز در شهر تهران با همکاری پست آغاز جدی برای یکپارچگی مدیریت شهری است. امیدواریم این همکاری‌ها در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان تهرانی ادامه داشته باشد.

وی افزود: وجود نگاه توسعه‌گر در مجموعه شهرداری تهران موجب شده در مسیر بهره‌گیری از سامانه‌های آنلاین در جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان گام برداریم.

فرجود ادامه داد: در مدیریت شهری استفاده از سرویس‌های پست در خدمت‌رسانی به مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است. بر همین اساس چند اقدام دیگر با همکاری مجموعه پست در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود از ممیزی املاک ساخته شده در شهر تهران به لحاظ تطابق کدپستی با ملک با همکاری شرکت پست خبر داد و افزود: با همکاری محقق شده میان مجموعه شهرداری و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران سرویس مستمری به شرکت پست ارائه خواهیم داد که می‌تواند در پروژه‌های بیشتر و بهتری مورد استفاده قرار گیرد. در واپسین روزهای سال ۱۳۹۸ و با توجه به شرایط خاصی که به دلیل شیوع کروناویروس در کشور ایجاد شده توانستیم در قالب این همکاری ارائه کدپستی به صورت آنلاین به پروانه‌های ساخت و ساز جدید در تهران را محقق کنیم و امیدواریم این سرآغاز ارائه خدماتی بهتر و بیشتر به شهروندان باشد.

وی در خصوص اختصاص کدپستی به ساخت و سازهای جدید به صورت آنلاین تأکید کرد: در مورد پروانه‌های جدیدی که در مجموعه شهرداری درخواست می‌شود اختصاص کدپستی به صورت آنلاین اعمال خواهد شد و هر پروانه جدید دیگری هم که مقرر شود صادر شود مشمول این طرح خواهد بود و به صورت آنلاین کدپستی را از پست دریافت می‌کنیم.

همچنین عدم تطابق‌های احتمالی هم برای املاکی که در گذشته ساخته شده با ممیزی رفع خواهد شد. به این ترتیب از امروز دیگر با اجرای این پروژه عدم تطابق کدپستی نخواهیم داشت. در تلاش هستیم سرویس‌های خاص میان ارگان‌های مختلف را از طریق مذاکره برقرار کنیم و این آمادگی در سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران وجود دارد.

همشهری آنلاین

برچسب ها:

کد پستی ،ساخت و ساز ،تهران 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman