به منظور کاهش تردد شهروندان تهرانی:

چاپ اتوماتیک فرم های عوارض شهرسازی

چاپ اتوماتیک فرم های عوارض شهرسازی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۲۰ | ۱۳۹۸/۱۲/۲۴

به منظور کاهش تردد شهروندان تهرانی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، امکان ثبت درخواست جهت دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی، غیرحضوری و چاپ کلیه فرم های عوارض شهرسازی اتوماتیک شد.
به گزارش اخبار ساختمان، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهردار تهران با اعلام این خبر گفت: شهروندان تهرانی از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال جاری می‌توانند با استفاده از کارتابل شهروندی خود درخواست دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی را ثبت کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران افزود: شهروندان با مراجعه به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir می‌توانند از این امکان استفاده کنند و بنابراین نیازی به مراجعه به شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیک، نیست.

گلپایگانی گفت: هم چنین چاپ کلیه فرم‌های اعلام عوارض (انواع پروانه و گواهی ساختمانی) اتوماتیک شد.

معاون شهردار تأکید کرد: در این راستا شهروندان تهرانی از ۲۱ اسفند ماه جاری می‌توانند فرم‌های اعلام عوارض را به صورت فایل pdf در کارتابل شهروندی سامانه اینترنتی تهران من به نشانی my.tehran.ir مشاهده کنند و بدین منظور لازم است به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، بدهی نداشته باشند.

وی در پایان گفت: خدمات ذکر شده به همت اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و هم چنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و حفظ سلامت شهروندان محترم تهرانی، پرسنل شهرسازی و دفاتر خدمات الکترونیک ایجاد شده است.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman