مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

اعتبار پروانه اشتغال مهندسان تمدید شد

اعتبار پروانه اشتغال مهندسان تمدید شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۱ | ۱۳۹۸/۱۲/۲۰

پروانه‌ اشتغال به کار مهندسان اداره کل راه و شهرسازی قزوین با هدف جلوگیری از مراجعه این افراد و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا پایان اردیبهشت ۹۹ معتبر است.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اعلام این خبر افزود: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معماران تجربی تا پایان اردیبهشت ۹۹ دارای اعتبار بوده و نیازی به مراجعه این شهروندان نیست.

ابراهیم مبارک قدم با اشاره به ابلاغیه دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، افزود: این تصمیم با توجه به ضرورت رعایت بهداشت عمومی جامعه و به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شده و لازم الاجرا است.

وی اضافه کرد: در این راستا متقاضیانی که اعتبار پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معماری تجربی آن‌ها در یکم بهمن ماه سال جاری پایان می یابد، می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت سال آینده بدون نیاز به تمدید پروانه به ارایه خدمات مهندسی اقدام کنند.

مبارک قدم مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا را یک اقدام جدی و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: همه شهروندان و دستگاه‌های زیرمجموعه اداره کل راه و شهرسازی باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی اهتمام ورزند.

۲۰۷ نفر در استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این میان ۱۴ نفر جان خویش را از دست دادند.

ایرنا

برچسب ها:

ویروس کرونا ،قزوین 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman