آغاز مرحله دوم ثبت‌ نام مسکن ملی در یزد

آغاز مرحله دوم ثبت‌ نام مسکن ملی در یزد
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۹ | ۱۳۹۸/۱۲/۱۹

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد خبر داد: متقاضیان گروه دوم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان یزد می‌توانند از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه نوزدهم اسفندماه تا ساعت 24 روز سه‌شنبه بیستم اسفندماه با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، «رضا یادگاری» در ادامه این خبر با بیان این که متقاضیان یزدی همزمان با 16 استان دیگر از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 19 اسفند 98 می‌توانند نسبت به ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در یزد اقدام کنند، اظهار کرد: همه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

وی افزود: پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان، بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی با لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و سایر موارد اولویت‌بندی و انتخاب می‌شوند.

یادگاری در رابطه با افرادی که در مرحله اول ثبت نام کردند، گفت: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیانی که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده‌اند، چنانچه دارای شرایط، تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در شهرهایی که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته‎اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman