پرداخت عوارض شهرداری به صورت غیرحضوری

پرداخت عوارض شهرداری به صورت غیرحضوری
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۳۵ | ۱۳۹۸/۱۲/۱۷

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پرداخت قبوض عوارض پایدار شهرداری تهران تا 29/12/98، امکان پرداخت غیرحضوری قبوض عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند فراهم است.

به گزارش اخبار ساختمان، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: شهروندان بدون مراجعه به شهرداری، دفاتر خدمات الکترونیک شهر ویا خودپرداز ها می توانند قبوض عوارض و بهای خدمات ملک خود را نیز بپردازند.

وحید عرب افزود: شهروندان گرامی می توانند از طریق کد دستوری #137*، پرتال شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir (در این سامانه قابلیت تقسیط عوارض و بهای خدمات در طول سال وجود دارد)، سامانه تلفنی 137، اینترنت بانک، همراه بانک، تلفنبانک و از طریق درگاههای غیر حضوری بانکهای طرف قرارداد شهرداری تهران نسبت به پرداخت قبوض اقدام نمایند.

وی در ادامه گفت: به منظور آغاز فرآیند حذف کاغذی قبوض و ارتباط هوشمند با شهرداری تهران، ضرورت دارد شهروندان محترم تهرانی، شماره شناسایی (15رقمی برای عوارض نوسازی و 12رقمی برای مشاغل) مندرج در قبوض عوارض را به سامانه 1370000070 پیامک کنند و از بدهی ملک خود نیز مطلع گردند.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد گفت: امکان دریافت اطلاعات بدهی ملک نیز از طریق سامانه تهران من فراهم شده است و شهروندان محترم با مراجعه به آدرس اینترنتی my.tehran.ir/melk می توانند ضمن بدست آوردن شماره شناسایی ملک خود از طریق سامانه نقشه تهران (map.tehran.ir)، از میزان بدهی ملک خود به صورت برخط مطلع شوند و به یکی از روشهای فوق عوارض ملک خود را پرداخت نمایند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman