طبق مصوبه شورای شهر شهرکرد؛

تعویق افزایش تعرفه‌های صدور مجوزات

تعویق افزایش تعرفه‌های صدور مجوزات
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۹ | ۱۳۹۸/۱۲/۱۵

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد از تعویق «افزایش تعرفه‌های عوارض مجوزات ساختمانی و سایر گواهی‌های مورد نیاز» تا خردادماه سال آینده خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، حیدر علیپور با بیان اینکه افزایش تعرفه‌های عوارض مجوزات‌ ساختمانی و سایر گواهی‌های مورد نیاز تا خردادماه ۹۹ به تعویق افتاد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس‌ کرونا مردم باید در خانه‌ بمانند اما به دلیل اینکه در ایام پایانی سال هستیم, شهروندان به دنبال اخذ مجوزات‌ ساختمانی هستند تا با افزایش تعرفه در سال آینده مواجه نشوند.

رئیس شورای شهرکرد شهرکرد افزود: بنابراین در راستای رفاه حال همشهریان مقرر شد تا افزایش تعرفه مجازات ساختمانی و سایر گواهی‌های مورد نیاز تا خردادماه سال آینده افزایش پیدا نکند، مردم می‌توانند در این شرایط با اطمینان خاطر در خانه‌ بمانند.

وی بیان کرد: این مصوبه برای سازمان‌هایی‌ نظیر شهرداری شهرکرد، تامین اجتماعی، نظام مهندسی و بانک‌های عامل نیز ابلاغ شده و موظف به اجرا هستند.

علیپور با اشاره به لغو دیدارهای مردمی با اعضای شورای شهر شهرکرد گفت: در راستای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس‌ کرونا تمامی دیدارهای مردمی با اعضای شورای شهر شهرکرد تا پایان اسفندماه لغو و بعد از رفع این دوره مردم می‌توانند به منظور رفع مشکلات خود به شورا مراجعه کنند.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman