تا پایان امروز فرصت باقی است؛

مهلت پایانی برای اعتراض در طرح اقدام ملی

مهلت پایانی برای اعتراض در طرح اقدام ملی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۴۴ | ۱۳۹۸/۱۲/۱۴

دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از پایان فرصت اعتراض یا انصراف در طرح اقدام ملی در پایان روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه ۹۸ خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، با اعلام محمود محمودزاده - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی - ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از روز شنبه ۱۷ اسفند آغاز خواهد شد. طبق اعلام صورت گرفته در مرحله نخست ثبت نام در ۵۳۰ شهر انجام شد و قرار است با فراهم شدن شرایط مرحله دوم ثبت‌نام از ۱۷ اسفند شروع شود که این آغاز در پنج استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز و اصفهان خواهد بود.

همچنین طبق اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی از روز ۱۲ اسفند این فرصت به متقاضیانی که تایید صلاحیت نشدند و یا اینکه خواهان انصراف از این طرح هستند، داده شد تا با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به انصراف یا اعتراض خود اقدام کنند.

پروانه اصلانی - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی - هم در این زمینه اظهار کرد: نظر به ضرورت اعلام پایان مهلت اعتراض و انصراف متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن و به منظور ادامه سایر اقدامات اجرائی این طرح، مهلت اعتراض به عدم تایید شرایط ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن و همچنین انصراف از ثبت‌نام در این طرح، در ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: افرادی که نسبت به ثبت نام مرحله اول اعتراض دارند با مراجعه به سایت در بخش اعتراضات با درج نام و کدملی خود، کد رهگیری دریافت کرده و با ثبت کد، علت رد تقاضای اولیه خود را مشاهده می کنند. چنانچه اشتباهی شده باشد، اعتراضات ثبت و متقاضیان با ارایه مدارک سجلی، در زمان مقرر و اعلام شده مراجعه کرده و وضعیت آنها کنترل و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

اصلانی درخصوص شرایط انصراف متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، گفت: متقاضیانی که درخواست انصراف از طرح اقدام ملی را دارند می‌توانند، تقاضای انصراف خود را از طرح اقدام ملی تا تاریخ اعلام شده ثبت کنند. متقاضیان با ثبت انصراف خود این امکان را خواهند یافت تا در طرح‌های جدید و در مرحله دوم ثبت نام که از ۱۷ اسفند آغاز می‌شود، در شهری که سکونت دارند ثبت نام کنند.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman