خرید عرصه مسکن مهر پردیس اینترنتی شد

خرید عرصه مسکن مهر پردیس اینترنتی شد
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۱۲ | ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از متقاضیان عرصه مسکن مهر در این شهر خواست به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این کار را به صورت اینترنتی انجام دهند و تحفیف ویژه بگیرند.
به گزارش اخبار ساختمان، «سیدمهدی هدایت» افزود: متقاضیان زیادی از شهرهای مختلف برای خرید عرصه واحد خود به کارگزاری شرکت عمران پردیس مراجعه می کنند که با برنامه ریزی انجام شده، متقاضیان با مراجعه به سایت https://www.pardis.city می توانند اقدام و رسید دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۳ هزار متقاضی به کارگزاری مسکن مهر پردیس مراجعه می کنند اما از امروز شرایط خرید نقدی و اقساطی عرصه واحدهای مسکن مهر پردیس در سامانه اینترنتی مذکور برای متقاضیان تامین شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: به منظور رفاه حال متقاضیان و بر اساس تصمیم محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی و مجمع، متقاضیان عرصه مسکن مهر پردیس تا آذر سال ۹۹ می توانند از تخفیف شرایط نقدی برای پرداخت اقساط فرصت دارند.

از دهه فجر سال ۹۸، شرکت عمران شهر جدید پردیس عرصه واحدهای مسکن مهر را با پرداخت حداقل ۲۰ درصد مبلغ واحد به صورت نقد و پرداخت مابقی اقساط تا آذر سال ۹۹ به عنوان تسهیلات ویژه برای متقاضیان در نظر گرفته است.

خرید عرصه، فرصت مناسبی برای مالکان مسکن مهر پردیس است تا مالکیت خود را قطعی کنند.

مالکان سند اولیه واحد و سایر خریداران مسکن مهر مشمول این طرح هستند.

بر اساس قیمت‌های کارشناسی شده، عرصه با یک پنجم قیمت واقعی به متقاضیان مسکن مهر در پردیس واگذار می شود.

تاکنون واحدهای مسکونی بسیاری در پردیس عرصه واحد خود را در قالب قرارداد تحویل گرفته اند که به منزله یک سند رسمی محسوب می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد که پس از بارگزاری کامل جمعیتی مسکن مهر جمعیت آن دوبرابر خواهد شد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن مهر ،پردیس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman