مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی خبر داد:

احداث 10هزار واحد مسکونی برای محرومان

احداث 10هزار واحد مسکونی برای محرومان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۸ | ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی، گفت: با توجه به اختصاص سهمیه پنج هزار واحد مسکن محرومان به بنیاد مسکن خراسان جنوبی تاکنون بیش از ۵۰ درصد این واحدها به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
به گزارش اخبار ساختمان، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی، با اشاره به احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در خراسان جنوبی گفت: از این میزان پنج هزار واحد سهم بنیاد مسکن استان است که در این راستا ۶ هزار و ۵۷۰ پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی افزود: با توجه به سهمیه مسکن محرومان ۵ هزار متقاضی با معرفی به بانک‌ها انعقاد قرارداد انجام دادند و تاکنون در چهار هزار و ۷۵۹ واحد فونداسیون اجرا شده است.

آسمانی‌مقدم با اشاره به اینکه دیوار چینی و اسکلت‌بندی چهار هزار و ۳۴۳واحد انجام شده است، ادامه داد: مسکن محرومان ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ۱۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دارد.

وی با تاکید بر اینکه برای سه هزار و ۲۴۲ واحد سقف و نازکاری اجرا شده، ادامه داد: تاکنون ۲ هزار و ۵۳۴ واحد (بیش از ۵۰ درصد) سهمیه واحدها مسکن محرومان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به تعطیلی ۲ ماهه ساخت مسکن محرومان در استان به دلیل فصل سرما، تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ ساخت تمام واحدهای مسکن محرومان به مرحله بهره‌برداری برسد.

آسمانی مقدم با بیان اینکه تسهیلات بازسازی و نوسازی برای مسکن‌های روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می شود، گفت: در این راستا سال جاری سهمیه خراسان جنوبی یک هزار و ۵۰۰ واحد است که متقاضیان واجدالشرایط می توانند به شعب بنیاد مسکن در سراسر استان برای دریافت این تسهیلات مراجعه کند.

گفتنی است ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان اوایل امسال در خراسان جنوبی آغاز شد که سهم بنیاد مسکن و کمیته امداد هر کدام پنج هزار واحد مسکونی است.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman