مدیر کل استاندارد ایلام مطرح کرد:

دو واحد تولید فوم پلی استایرن پلمب شد

دو واحد تولید فوم پلی استایرن پلمب شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۸ | ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

مدیر کل استاندارد ایلام گفت: ۲ واحد متخلف تولید فوم پلی استایرن به دلیل اخذ نکردن پروانه کاربرد علامت استاندارد و تولید بی کیفیت در این استان پلمب شدند.
به گزارش اخبار ساختمان، مهناز همتی افزود: ۲ واحد تولید کننده فوم پلی استایرن در ایلام به دلیل عدم اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد و تولید بی کیفیت و فاقد استاندارد، طی بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان استاندارد، شناسایی و پلمب شد.

وی به قابلیت خطر آفرینی پلی استایرن غیر استاندارد اشاره کرد و افزود: توجه به روند روزافزون در استفاده از قالب های پلی استایرن از سوی سازندگان ساختمان، اهمیت نظارت کامل بر نحوه وکیفیت تولیدی این نوع از مصالح و نحوه اجرای آن بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: پیرو اجباری بودن استاندارد مصالح ساختمانی و نقش برجسته انواع قالب های پلی استایرن در کیفیت، استحکام و مرغوبیت ساختمان‌ها، اداره کل استاندارد استان ایلام نظارت مستمر و ویژه‌ای را بر واحدهای تولیدکننده بلوک‌های پلی استایرین اعمال کرده و با توجه به وضعیت تامل برانگیز استاندارد سازی مصالح ساختمانی در استان ایلام، حجم نظارت‌ها و بازرسی های لازم را گسترش داده است.

همتی اضافه کرد: خط تولید تمامی واحد های تولید کننده مصالح ساختمانی در صورت عدم توجه به تذکر و اخطار های این اداره کل و همکاری نکردن جهت اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد پلمپ می گردد .

۱۲۶ احد تولیدی فعال زیر پوشش اداره کل استاندارد استان ایلام قرار دارد.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman