طی یک سال گذشته:

270مددجوی کردستانی صاحب خانه شدند

270مددجوی کردستانی صاحب خانه شدند
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۷ | ۱۳۹۸/۱۲/۰۸

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از تحویل ۲۷۰ واحد مسکن روستایی به مددجویان طی یک سال گذشته خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد رسول شیخی زاده، در جلسه با فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان که با موضوع ساخت مسکن مددجویان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه این نهاد و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسدران از سال گذشته ساخت ۵۰۰ واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کردستان آغازشده است.

وی افزود: از این تعداد تاکنون ۲۷۰ واحد تحویل خانواده‌های تحت حمایت‌شده و بقیه واحدها نیز در حال ساخت و تکمیل شدن است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه کار اجرای ساخت این واحدها نیز توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه انجام می‌شود، تصریح کرد: برای هریک از این واحدها ۵۰ میلیون تومان هزینه می‌شود.

شیخی زاده ذکر کرد: ۳۳ میلیون تومان از این مبلغ از محل کمک بلاعوض کمیته امداد، پنج میلیون تومان سپاه، سه میلیون تومان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، پنج میلیون تومان تسهیلات کمیته امداد و چهار میلیون تومان نیز از محل آورده مددجویان تأمین می‌شود.

در ادامه جلسه سردار صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: در انجام همه تعهدات انجام‌شده برای ساخت مسکن مددجویان توسط سپاه باید تسریع شود و خانواده‌های نیازمند صاحب‌خانه شوند.

وی خاطرنشان کرد: کار در برخی از روستاهای دورافتاده و صعب‌العبور مشکل است اما سپاه تمام تلاش خود را در این مناطق جهت ساختن مسکن مناسب و بدون نقص برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد انجام می‌دهد.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن مددجویی ،کردستان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman