شهردار ملایر خبر داد:

پایش ساخت و سازهای غیرمجاز در ملایر

پایش ساخت و سازهای غیرمجاز در ملایر
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۷ | ۱۳۹۸/۱۲/۰۶

شهردار ملایر با اشاره به کنترل و پایش ساخت و ساز غیرمجاز، گفت: با توجه به سوابق سال های قبل که عده ای فرصت طلب با استفاده از شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه، در مناسبت های تقویمی به صورت هماهنگ، اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کردند، شهرداری ملایر امسال از اوایل بهمن ماه، با اجرای عملیات شبانه روزی گشت های شناسایی و استفاده از پیام های شهروندی اقدام به پیشگیری و شناسایی افرادی کرد که قصد تخلف و ساخت وساز غیرمجاز داشتند.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین بابائی افزود: از اوایل بهمن ماه سالجاری، املاک این متخلفان توسط مأموران شهرداری تحت نظر قرار گرفته شد و با دستور قضایی دادستان ملایر و حضور مأموران انتظامی و شهرداری از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز که عمدتاً شکایت اهل محل و همسایگان را به دنبال دارد، جلوگیری به عمل آمد.

وی ادامه داد: در این طرح تعداد ۵۰ نفر نیروی انسانی، دو دستگاه لودر، چهار دستگاه کامیون، و ۲۰ دستگاه خودرو سبک عملیاتی به کار گرفته شد که به صورت شبانه روزی نسبت به پایش این تخلفات اقدام می کنند.

بابائی بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده، اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ملایر به حالت آماده باش درآمده و با بازدیدهای میدانی و شبانه روزی خود از انجام ساخت و سازهای غیرمجاز ممانعت به عمل می آورد.

شهردار ملایر در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای یک روزه، برای ایجاد نشاط و شادی در دانش آموزان ملایری، اظهار کرد: با همکاری اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری ملایر، اردوهای تفریحی یک روزه برای کودکان و نوجوانان محله ۱۵ خرداد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: سومین اردوی تفریحی یک روزه برای کودکان و نوجوانان برگزار شد و در این برنامه، کودکان و نوجوانان، میهمان مجموعه تفریحی ورزشی خورشید طلایی و سینما بودند و مجموعه دست اندرکار این برنامه تلاش کردند تا اوقات شاد و مفرحی را برای این دانش آموزان ایجاد کنند.

بابائی افزود: ایده پردازی و فرهنگسازی از جمله اهداف سازمانی این اداره است که برنامه ریزی و برگزاری برنامه های گوناگون در زمینه های مختلف و برای رده های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دستور کار قرار دارد.

شهردار ملایر با تشکر از شهروندانی که به صورت خودجوش اقدام به ایده پردازی و طراحی برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کرده و پیشنهادات خود را به این اداره ارائه می دهند، گفت: مجموعه فرهنگی شهرداری با آغوش باز پذیرای پیشنهادات و انتقادات شهروندان بوده و سامانه سه رقمی تلفن عمومی ۱۳۷ آماده دریافت طرح ها، انتقادات و پیشنهادات شهروندان است.

ایسنا

برچسب ها:

ساخت و ساز ،ملایر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman