ساخت 11 مسکن برای معلولان ابهری

ساخت 11 مسکن برای معلولان ابهری
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۱۵ | ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

رئیس بهزیستی ابهر گفت: ۱۱ واحد مسکونی در حال حاضر برای معلولان ابهری در حال احداث است که سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش اخبار ساختمان، شهرام رجبی اظهار کرد: ضرورت و اهمیت مسکن و اشتغال معلولان بر کسی پوشیده نیست و این دو عامل در زندگی آنان تأثیر اساسی دارد.

وی عنوان کرد: تامین مسکن مددجویان از اهداف و سیاست‌های سازمان بهزیستی است که سعی شده با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه مهم‌ترین دغدغه مددجویان رفع شود.

این مسئول تصریح کرد: یکی از شاخص‌ها و رویکردهای مهم و اساسی بهزیستی در زمینه توانمندسازی جامعه هدف تامین و احداث مسکن مددجویان است که در راستای ارایه خدمات حمایتی برای افراد تحت پوشش ارائه می‌شود.

رجبی با بیان این‌که از ابتدای برنامه تامین مسکن برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، تعداد۲۷ واحد مسکن برای مددجویان دو معلول ساخته شده است، ادامه داد: ۱۴۳ واحد مسکن نیز برای مددجویان تک‌معلول تحت پوشش شهری و روستایی ابهر ساخته شده است.

وی از احداث ۱۱ واحد مسکونی دیگر نیز خبر داد و افزود: این واحدها سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تأمین هزینه نگه‌داری، هزینه درمان، وسایل کمک توانبخشی، مسکن، اشتغال و غیره را از جمله مأموریت‌های بهزیستی عنوان کرد و گفت: کمک خیرین به بهزیستی می‌تواند بسیاری از مشکلات مددجویان را رفع کند.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،معلولان ،ابهر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman