مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم‌دره مطرح کرد:

لزوم توجه به مسئله مسکن مددجویان

لزوم توجه به مسئله مسکن مددجویان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۴۴ | ۱۳۹۸/۱۱/۲۹

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم‌دره گفت: تامین مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های مددجویان این شهرستان است‌.
به گزارش اخبار ساختمان، ابوالفضل احمدی با اشاره به اینکه نیاز به مسکن بنیادی‌ترین نیاز هر خانواده به‌ویژه مددجویان کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: از شاخص‌های مهم اثرگذار در حوزه توانمندسازی جامعه هدف این نهاد، رفع مشکل مسکن گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت بوده که موجب افزایش سرعت در فرآیند توانمندسازی مددجویان می‌شود.

وی با اشاره به تلاش کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) برای تامین مسکن محرومان، عنوان کرد: در همین راستا تعداد ۱۱ باب مسکن شهری و روستایی برای مددجویان خرم‌دره‌ای با مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان احداث و خریداری شده است.

احمدی یادآور شد: در بحث خدمات تعمیرات و اجاره مسکن مددجویی نیز مبلغ ۱۱۴ میلیون تومان هزینه برای این امر پرداخت شده است.

این مسئول با بیان این‌که این نهاد در شهرستان خرم‌دره تعداد ۱۹۰۸ خانوار را تحت حمایت خود قرار داده است، تصریح کرد: جمعیت این تعداد خانوار شامل ۳۹۲۹ نفر است.

احمدی از خیرین به‌عنوان بازوی توانمند کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) یاد کرد و افزود: برای جلب مشارکت خیرین طرح‌های مشارکتی مختلفی مانند طرح جمع‌آوری صدقات، طرح اکرام ایتام، طرح جمع‌آوری زکات، طرح مفتاح‌الجنه، دیدار مسئولان و خیران با خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود که همه این طرح‌ها با هدف افزایش مشارکت خیرین به مرحله اجرا درمی‌آید.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن مددجویی ،خرم دره 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman