اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای باشت

اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای باشت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۱ | ۱۳۹۸/۱۱/۲۸

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاکنون طرح هادی در ۵۱ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: تا پیش از این توسعه روستا‌های باشت در قالب طرح‌های موردی اجرا می‌شد و برنامه جامعی برای توسعه این مناطق پیش‌بینی نشده بود.

مسعود شیرزاده افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاکنون طرح هادی در ۲۷ روستای بخش بوستان و ۲۴ روستای بخش مرکزی باشت اجرا شده است.

وی بیان کرد: این تعداد طرح با ۲۷۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت اضافه کرد: جدول‌گذاری، بازگشایی معابر، احداث پارک‌های تفریحی و ساخت کانال‌های هدایت آب در قالب این طرح‌ها انجام شده است.

شیرزاده گفت: همچنین حدود ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر روستا‌های بوستان و بخش مرکزی با استفاده از قیر رایگان آسفالت شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت آسفالت معابر روستاهایی، چون چاه تلخ، مله برفی، پشت کوه، بهره عنا، بیدستان، سرابیز، درک و لار را از جمله خدمات جدید این دستگاه به روستا‌های باشت ذکر کرد.

وی با اشاره به اهمیت سیمای زیبای روستا‌ها در جذب سرمایه‌گذاران ادامه داد: اجرای طرح آسفالت معابر روستایی علاوه بر رفاه حال مردم، زیرساختی برای توسعه اقتصادی این مناطق نیز محسوب می‌شود.

شهرستان باشت دارای۱۲۰ روستا است که از این تعداد ۱۱ روستا دارای جمعیتی بیش از ۵۰ خانوار و ۴۴ روستا دارای جمعیتی بیش از ۲۰ خانوار است. ۵۲ درصد از جمعیت ۲۲ هزار نفری باشت در روستا‌ها زندگی می‌کنند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

برچسب ها:

طرح هادی ،باشت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman