راهکارهایی برای افزایش امنیت ساختمان

راهکارهایی برای افزایش امنیت ساختمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۴۳ | ۱۳۹۸/۱۱/۲۳

به طور قطع بهترین سیستم حفاظتی برای منزل و خانه دزدگیراماکن است که قابلیت بازدارندگی رادر برابر سرقت دارد،زیرا دزدگیر اماکن برخلاف سیستم های نظارتی مانند دوربین مداربسته با پخش صدای آژیرو برقراری تماس تلفنی با مالک مانع از ادامه سرقت می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، اما در انتخاب دزدگیر اماکن باید دقت کرد تا قابلیت های کافی را داشته باشد و دقت آن نیز بالا باشد. دزدگیرهای منزل که امروزه استفاده میشوند سیم کارتی بوده که قابلیت ارسال پیامک، تماس و گزارش دهی را دارند.همچنین توسط نرم افزار این دزدگیرها، شما میتوانید سیستم دزدگیر منزل خود را از راه دور کنترل کرده و آن را فعال و غیر فعال نمایید.

حتما در هنگام خرید دزدگیر اماکن از برندهایی استفاده کنید که شناخته شده باشند و خدمات و پشتیبانی خوبی ارائه دهند.

درهنگام خرید دزدگیر اماکن به نوع، برند، گارانتی و قیمت دستگاه توجه کنید، دستگاه های به روز سیم کارتی هستند و امکانات زیادی را برای شما به همراه می آورند. سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که شرکت خدمات دهنده آن داخل کشور باشد و از لحاظ خدمات درآینده شمارا دچار مشکل نکند.

اکسس کنترل

اکسس کنترل ها تجهیزاتی هستند که از عبور افراد غیرمجاز جلوگیری میکنند، اکسس کنترل به چند صورت اثرانگشتی، کارت، رمز، و یا تشخیص چهره عمل میکنند، و تنها به افرادی که قبلا مشخصات آنها در دستگاه ذخیره شده اجازه عبور میدهد.

اکسس کنترل یا دستگاه کنترل تردد با فرمان به قفل برقی روی درب اجازه باز شدن را به درب میدهد، بنابراین اکسس کنترل یکی از سیستم های حفاظتی مناسب برای منازل، ادارات، شرکت ها، انبارها، و ... میباشد.

البته باید برای درب های ورودی که رو به خیابان و معابر عمومی است از قفل های برقی مستحکم استفاده کرد مانند قفل برقی کله گاوی و برای درب های داخل واحد میتوان از قفل مقابل برقی استفاده کرد.

اکسس کنترل را همچنین میتوان بر روی اسانسور نصب نمود تا از ترددهای اضافه توسط اشخاص غیرمجاز به طبقات جلوگیری کرد و امنیت را بالا برد.

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ علاوه بر آسایش و رفاه میتواند امنیت ساختمان را نیز افزایش دهد، بدون جک درب پارکینگ سارق میتواند با ورود به ساختمان درب پارکینگ را باز کرده و اقدام به سرقت خودروها نماید. اما اگر از جک های پارکینگی و قفل برقی به طور همزمان استفاده شود باز کردن درب پارکینگ برای سارق دشوار میشود.

البته اگر از جک پارکینگ برای امنیت ساختمان استفاده میکنید باید نکاتی راهم مد نظر داشته باشید.

نصب قفل برقی روی درب باعث امنیت بیشتری میشود تا در صوردت فشار درب از جهت بیرون لای دربها باز نشود. مخصوصا برای دربهای تک لنگه که طول درب زیاد است حتما باید از قفل برقی استفاده شود.

از قفل برقی بدون شاسی بر روی درب پارکینگ استفاده کنید تا سارق نتواند با زدن شاسی روی قفل آن را به راحتی باز کند.

از جک های پارکینگ با خلاص کن کلیدی استفاده کنید، تا خلاص کردن جک ها و باز کردن درب بدون کلید امکان پذیر نباشد، زیرا جک هایی که خلاص کن آنها به صورت آچار میباشد با یک آچار آلن و یا دم باریک به راحتی باز میشوند.

رعایت همین چند نکته میتواند امنیت ساختمان شما را بالا ببرد و از سرقت جلوگیری کند.

ایلنا

برچسب ها:

جک ،قفل ،ساختمان ،اکسس کنترل 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman