مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن ملی

آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن ملی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۰ | ۱۳۹۸/۱۱/۲۰

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سیدمحسن حمزه‌لو، از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در روز‌های آینده خبر داد و گفت: مطالعات اولیه و آماده‌سازی زمین برای احداث ٢١هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی انجام شده که به زودی مرحله‌ی اجرایی این طرح شروع می‌شود.

وی گفت: طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت دولت، بخش خصوصی و مردم اجرا می‌شود و در این بین وظیفه‌ی اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین اراضی موردنیاز و تسهیل در فرآیند صدور مجوزهاست.

این مقام مسئول در ادامه به افتتاح ۵۶پروژه راه و شهرسازی به ارزش دوهزار و ۴٧٨میلیارد ریال در دهه‌ی مبارک فجر اشاره کرد و یادآور شد که احداث ۴٢کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و فرعی که حجم بالای آن به تکمیل کریدور غرب کشور مربوط بوده و نیز بهسازی و آسفالت ١١٠کیلومتر راه روستایی از مهم‌ترین پروژه‌هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بهره‌برداری بیش از دوهزار واحد مسکن مهر به متقاضیان با اولویت ارتقای کیفیت زندگی و تامین زیرساخت‌های لازم در مساکن مهر و افتتاح پروژه‌های بازآفرینی شهری شامل احداث مرکز جامع سلامت امیرآباد و ساماندهی بخشی از سیمینه رود در شهرستان بوکان از دیگر دستاورد‌های این اداره کل است که همزمان با ایام بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسیدند.

صداوسیما

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman