افتتاح ۵۳ مسکن مددجویی در گیلان

افتتاح ۵۳ مسکن مددجویی در گیلان
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۴ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۹

در هفتمین روز از دهه فجر و با حضور ارسلان استاندار گیلان، ۵۳ واحد مسکن مددجویی بهزیستی استان به صورت همزمان در روستای اشک جهانپهلو شهرستان سیاهکل افتتاح شد.
به گزارش اخبار ساختمان، استاندار گیلان پس از افتتاح این واحدهای مسکونی در جمع خبرنگاران؛ با ابراز خرسندی از حضور در جمع شهروندان و مددجویان بهزیستی شهرستان سیاهکل گفت: امروز آیین افتتاح تعدادی از پروژه های این شهرستان که بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن گذاشته شده، برگزار شد.

زارع با بیان اینکه چهار میلیارد تومان از مجموع اعتبارات اعلام شده مربوط به احداث مسکن مددجویان بهزیستی بوده، افزود: ۵۳ واحد مسکن مددجویی بهزیستی استان امروز به صورت همزمان در سیاهکل و سه شهرستان دیگر به بهره برداری رسید.

گفتنی است در دهه فجر سال جاری یک هزار و ۱۵۲ واحد مسکونی از سوی نهادهای مختلف همچون راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی به بهره برداری رسیده است.

پیش از این مراسم نیز چندین پروژه عمرانی و زیرساختی در سیاهکل، با حضور استاندار گیلان افتتاح شده بود.

در دهه مبارک فجر امسال با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و این پروژه ها در حوزه های صنعتی، گردشگری، کشاورزی و فناوری اطلاعات است.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن مددجویی ،گیلان 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman