با حضور استاندار قزوین:

۴۲۵ واحد مسکن مهر قزوین واگذار شد

۴۲۵ واحد مسکن مهر قزوین واگذار شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۳۲ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۷

در مراسمی با حضور استاندار قزوین ۴۲۵ واحد مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان تکمیل و به متقاضیان واگذار شد.
به گزارش اخبار ساختمان، در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، محمد نصیری فرماندار البرز، فرخزاد معاون عمرانی ۴۲۵ واحد مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان به بهره بردای رسید.

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل مسکن و راه شهرسازی استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: بیش از ۴۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در استان ساخته شده که ۲۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در ناحیه شهری مهرگان است.

وی بیان کرد: اولین پروژه‌ای که امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر آغاز می‌شود ساخت ۸۰ واحد برای اقشار کم درآمد است.

مبارک قدم یادآور شد: بهره برداری از ۴۲۵ واحد مسکونی مسکن مهر دومین طرحی است که واگذار شد که از این تعداد ۸۹ واحد در آبیک و ۳۲۶ واحد هم در ناحیه شهری مهرگان است.

وی بیان کرد: تعداد ۶۵ واحد مسکن مهر به مددجویان تحولی داده شده که تعداد ۴۴ واحد آن مربوط به مددجویان کمیته امداد و ۲۱ واحد آن متعلق به مددجویان بهزیستی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: برای احداث این واحدها بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان هزینه شده که برای هر واحد مسکونی پنجاه میلیون تومان هزینه شده که از این مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و بیست میلیون تومان هم آورده اعضا است.

مبارک قدم اظهار داشت: از واحدهای مسکن مهر در استان قزوین تاکنون ۱۲۳۸ واحد باقیمانده که با واگذاری ۴۲۵ واحد واگذار شده و ۸۱۳ واحد تا پایان نیمه اول سال جدید تکمیل می‌شود.

مهر

برچسب ها:

مسکن مهر ،قزوین 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman