فرماندار شهرستان پردیس تاکید کرد:

تامین نیازهای مهرنشینان در اولویت قرارگیرد

تامین نیازهای مهرنشینان در اولویت قرارگیرد
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۰ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۷

فرماندار شهرستان پردیس گفت: تامین زیرساخت‎های فرهنگی و رفاهی مهرنشینان پردیس در اولویت قرار گیرد.
به گزارش اخبار ساختمان، عبدالعظیم رضایی در مراسم افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس اظهارداشت: احداث مصلی، مترو، فرهنگسرا، سرای محله در شهر و فازهای جدید۹،۸،۱۱، ۵ مسکن مهر پردیس ضرورت دارد.

وی افزود: شهروندان بسیاری در پردیس مستاجر و فاقد مسکن هستند واز مسئولان در خواست و انتظار داریم تا برای خبرنگاران، خانواده محترم شهدا و کارمندان در طرح اقدام ملی سهمیه ای در نظر گرفته شود.

مشکل کسری بودجه نداریم

سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در این مراسم اظهار داشت: تا پایان سال ۹۹ ساخت ۴۵۰۰ واحد به اتمام می رسد و ما برای تکمیل واحدها به قیمت روز به ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم که ۱۰۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ از محل منابع داخلی شرکت عمران واز محل فروش عرصه محقق می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: یک هزار میلیارد تومان از طریق وام تبصره هشت که به تائید بانک مسکن رسیده به اعتبار موجود به صورت نقدی اضافه خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: تامین هشتصد میلیارد تومان از طریق مانده آورده بانک مسکن، مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان از طریق تهاتر پیش بینی شده و یک هزار میلیارد تومان دیگر با مصوبه شرکت مادر تخصصی و صدور مجوز تهاتر، محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان نیز از طریق قراردادهای مشارکتی تامین می شود و در مجموع با اعتبارات یاد شده برای تامین منابع و تحویل واحدها مشکلی نداریم.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن مهر ،پردیس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman