مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن:

سایت مسکن ملی از دسترس خارج نیست

سایت مسکن ملی از دسترس خارج نیست
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۲ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۶

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت سایت طرح اقدام ملی مسکن از دسترس خارج نشده بلکه به دلیل شلوغی کند شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، پروانه اصلانی افزود: به دنبال ارسال پیامک به متقاضیان تایید شده طرح اقدام ملی مسکن از امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ متقاضیان باید با مراجعه به سایت tem.mrud.ir جداولی را دانلود کنند که محل ارائه مدارک تکمیلی را به آنها نشان می‌دهد.

وی افزود هیچ مدرکی را متقاضیان نباید در سایت بارگذاری کنند بلکه مدارکی را که از آنها خواسته شده به همراه یک سی دی از اسکن مدارک به مکانی که برای آنها تعیین شده شامل ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید به شکل حضوری ارائه کنند.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن با بیان اینکه در این مرحله وضعیت سکونت متقاضیان که باید پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشند بررسی می‌شود گفت: احتمال ریزش مجدد برخی متقاضیان با توجه به این شرط وجود دارد.

اصلانی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود سامانه طرح اقدام ملی از امروز دچار اختلال شده است اظهار کرد هیچ اختلالی به وجود نیامده بلکه سامانه کند شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به ورود ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار کاربر به سایت مسکن ملی که امروز انجام شده سامانه مقداری با کندی مواجه شده است.

ایسنا

برچسب ها:

طرح اقدام ملی ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman