معاون مسکن کرمانشاه خبر داد:

ثبت نام تکمیلی مسکن ملی در اسفندماه

ثبت نام تکمیلی مسکن ملی در اسفندماه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۵ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۶

معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه تنها 55 درصد متقاضیان مسکن ملی واجد شرایط بودند، از انجام ثبت نام تکمیلی متقاضیان این واحدها در اسفندماه امسال خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، عبدالرضا غفوری با اشاره به اتمام بررسی پرونده متقاضیان مسکن ملی در کشور گفت: بطور میانگین از مجموع متقاضیان تنها 55 درصد واجد شرایط ثبت نام بوده‌اند و در استان هم تقریبا به همین صورت بوده و حدود 55 درصد متقاضیان واجد شرایط ثبت نام بوده‌اند.

وی افزود: با حذف افراد فاقد شرایط، قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده در اسفند ماه مجددا مرحله دوم ثبت نام‌ها انجام شود و افراد واجد شرایط می‌توانند در این مرحله مجددا برای ثبت نام واحدهای مسکن ملی اقدام کنند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص شرایط افراد برای دریافت مسکن ملی، گفت: این واحدها تنها به افرادی داده می‌شود که زمین، ساختمان و یا تسهیلات یارانه ای خرید و ساخت مسکن دریافت نکرده باشند و نیز از تاریخ اول فروردین 1384 فاقد هرگونه سابقه مالکیت شخصی ملک یا زمین باشند.

وی افزود: همچنین این واحدها به افراد متاهل داده می‌شود و این افراد باید در شهری که متقاضی دریافت مسکن ملی در آن شده‌اند، پنج سال سابقه سکونت داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار مردان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار و نیز دختران مجرد بالای 35 سال نیز می‌توانند برای دریافت این واحدها ثبت نام کنند.

غفوری در ادامه با اشاره به شروع ساخت تعدادی از این واحدها در استان، گفت: در مجموع سهمیه استان 3200 واحد است که از این تعداد 1500 واحد در شهرستان کرمانشاه و 1700 واحد در مابقی شهرستان ها احداث می‌شود.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی از این پروژه ها در مرحله صدور پروانه و تهیه نقشه‌های اجراییاست، گفت: سال آینده ساخت این پروژه ها شتاب بیشتری خواهد گرفت.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman