به مناسبت ایام دهه فجر؛

تخفیف عوارض پروانه ساختمانی در یاسوج

تخفیف عوارض پروانه ساختمانی در یاسوج
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۲۰ | ۱۳۹۸/۱۱/۰۷

همزمان با دهه مبارک فجر تا پایان سال شهرداری یاسوج به عوارض پروانه های مسکونی، تجاری و رفاهی، تجاری مسکونی به صورت ویژه تخفیف می دهد.
به گزارش اخبار ساختمان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج گفت: تسهیلات تخفیف عوارض پروانه‌های مسکونی، تجاری و رفاهی، تجاری مسکونی همزمان با دهه مبارک فجر در یاسوج آغاز و تا اواخر سال جاری ادامه دارد.

ذبیح اله رمضانی در خصوص تسهیلات شهرداری یاسوج افزود: تسهیلات تخفیف عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی از سوی شهرداری یاسوج پیشنهاد شد و به تصویب شورای اسلامی شهر یاسوج رسیده است.

وی ادامه داد: پروانه‌های صرفا مسکونی و تفکیک عرصه و اعیان مشمول ۷۰ درصد و برای پروانه‌های تجاری و رفاهی ۸۰ درصد تسهیلات دریافت می‌شود.

رمضانی افزود: برای پروانه‌های تجاری مسکونی نیز ۷۵ درصد عوارض شهرداری دریافت خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج با بیان اینکه چنانچه مالکا قصد تخریب و نوسازی ملک خود را داشته باشند پروانه جدید مشمول این تعرفه خواهد شد ادامه داد: هر پرونده ساختمانی تنها یک بار مشمول عوارض می‌شود.

وی بیان کرد: جرائم ساختمانی از جمله کمیسیون ماده صد، هزینه‌های نقل و انتقال و همچنین سهم شهرداری مشمول تخفیف نمی‌شود.

رمضانی با بیان اینکه در ماه‌های بهمن و اسفند به دلیل حجم مراجعات ممکن است پرونده برخی مالکان تکمیل نشود و شامل این تخفیف نشود به شهروندان توصیه کرد: از هم اکنون با مراجعه به شهرداری و دفاتر پیشخوان دولت در این خصوص اقدام کنند.

صداوسیما

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman