استاندار البرز تاکید کرد:

مسکن مددجویان باید موردپیگیری قرار گیرد

مسکن مددجویان باید موردپیگیری قرار گیرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۱ | ۱۳۹۸/۱۱/۰۷

استاندار البرز خطاب به دستگاه های اجرایی عضو کمیته تامین مسکن محرومان گفت: موضوع واگذاری مسکن مهر خانوارهای مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان به جد باید مورد پیگیری قرار گیرد.
به گزارش اخبار ساختمان، عزیز اله شهبازی در نشست کمیته تامین مسکن محرومان استان البرز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای خانه‌دار شدن تمام خانوارهای مددجوی دائم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز افزود: فرصت برآورده کردن نیاز ضعیف‌ترین افراد جامعه افتخاری است که نصیب امدادگران این نهاد شده و کمیته امداد مجموعه‌ای مقدس است که گام های موثری را در رفع محرومیت زدایی برداشته است.

وی ادامه داد: امروز درسایه هم افزایی و وحدت اقدامات شایسته ای در استان البرز درحال انجام است که انتظار می رود با بسط و گسترش آنها گام های موثر تری در رفع محرومیت زدایی و توسعه هرچه بیشتر برداشته شود.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز نیز با تقدیر از حمایت استاندار البرز از موضوع تأمین مسکن محرومین و دستور تشکیل کمیته ویژه‌ای برای این امر گفت: حدود ۲ سال قبل، تلاش برای خانه‌دار شدن ۲۴۵ خانوار ایتام تحت حمایت دایم کمیته امداد در استان را آغاز کردیم و اکنون با کمک مردم و خیران این امر تحقق‌یافته است.

در جلسه کمیته تامین مسکن محرومین استان البرز، معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و مدیران ستادی و اجرایی کمیته امداد البرز نیز حضور داشتند.

۵۳ هزار نفر به صورت دائمی زیرچتر حمایت های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرزهستند.

ایرنا

برچسب ها:

مددجویان ،مسکن ،البرز 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman