آغاز احداث طرح اقدام ملی در قم

آغاز احداث طرح اقدام ملی در قم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۱۲ | ۱۳۹۸/۱۱/۰۶

آیین کلنگ زنی ۴ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی، روز یکشنبه با حضور بهرام سرمست استاندار قم و علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در منطقه پردیسان قم برگزار شد.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم در این آیین بیان کرد: برای احداث ۴ هزار واحد مسکونی، ۷ محل در شهرک پردیسان در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفته است.

داریوش بلدی ادامه داد: تاکنون نقشه و طراحی ۵۰۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی استان قم تکمیل‌شده و آماده آغاز عملیات عمرانی می‌باشد.

وی اضافه کرد: همچنین پروانه احداث ۳۰۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی قم صادرشده و مراحل صدور پروانه برای بقیه واحدهای مسکونی در دست انجام است.

وی افزود: واحدهای جدید طرح اقدام ملی قم نسبت به واحدهای احداث‌شده توسط بنیاد مسکن ازنظر کمی و کیفی وضعیت بهتری خواهند داشت.

بلدی عنوان کرد: روند آماده‌سازی اراضی هدف در طرح اقدام ملی در حال انجام بوده و باید دستگاه‌های دیگر به‌ویژه در صدور پروانه تعامل لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: تمام واحدهای مسکن قم در طرح اقدام ملی تا پایان سال ۱۴۰۰ تحویل متقاضیان می‌شود.

در طرح اقدام ملی درمجموع در شهرک پردیسان قم، ۳۹ قطعه زمین برای تولید چهار هزار واحد مسکونی، در شهر جعفریه یک قطعه زمین برای تولید ۱۶۷ واحد، در شهر دستجرد یک قطعه زمین برای تولید ۲۹ واحد، در شهر قنوات یک قطعه زمین برای تولید ۱۳۵ واحد و در شهر کهک یک قطعه زمین برای احداث ۶۹ واحد مسکونی اختصاص‌یافته است.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع‌شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

ایرنا

برچسب ها:

طرح اقدام ملی ،مسکن ،قم 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman