نقطه ضعف سازمان نظام مهندسی چیست؟

نقطه ضعف سازمان نظام مهندسی چیست؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۰ | ۱۳۹۸/۱۱/۰۶

رئیس سابق شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان این‌که عدم شفافیت مالی یکی از نقاط ضعف سازمان‌ نظام مهندسی است، گفت:این ضعف موجب بحث‌های زیادی در بیرون سازمان شد که به ما آسیب زد.
به گزارش اخبار ساختمان، فرج‌الله رجبی در آیین تودیع و معارفه رئیس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان با بیان این‌که از آنجاکه مهمان دقیقه 90 هستم خیلی صحبت نمی‌کنم، اظهار کرد: سه سال خیلی پر فراز و نشیب چه در داخل سازمان چه در ارتباط با وزارت راه و شهرسازی را پشت سر گذاشتیم.

وی با یادآوری این‌که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی فضای آشفته به فضای آرامش رسید، افزود: سازمان‌ها وام دار وزیر راه هستند و امیدواریم که همچنان حمایت قوی و همه جانبه از سازمان‌ها ی نظام مهندسی ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: فکر می کنم سازمان‌های نظام مهندسی باید انضباط تشکیلاتی، شفافیت مالی و ارتقای خدمات مهندسی داشته باشند. در دوره سه ساله از عدم شفافیت مالی آسیب‌های زیادی دیدیم و موجب بحث‌های زیادی در بیرون سازمان شد که با ما آسیب زد.

رئیس سابق شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد: یکی از نقاط ضعف ما عدم انسجام در سازمان نظام مهندسی بود که امیدواریم با ورود افراد جدید این مسئله محقق خواهد شد.

تسنیم

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman