افزایش وام مسکن برای زوج‌های بندرعباسی

افزایش وام مسکن برای زوج‌های بندرعباسی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۰ | ۱۳۹۸/۱۱/۰۲

مدیرعامل بانک مسکن هرمزگان از افزایش وام خرید مسکن زوج‌های جوان در بندرعباس به ۱۶۰ میلیون تومان خبرداد.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیرعامل بانک مسکن هرمزگان در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان بندرعباس، با بیان این مطلب، گفت: این وام برای خرید و ساخت مسکن از ۶۰ میلیون تومان به ۸۰ میلیون تومان برای هر زوج افزایش یافته است.

علی کمالی با اشاره به اینکه همچنین علاوه بر این وام، امکان دریافت ۴۰ میلیون تومان وام جعاله (تعمیرات) نیز وجود دارد، تصریح کرد: وام خرید مسکن برای فرد هم ۸۰ میلیون تومان و جعاله ۴۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل بانک مسکن هرمزگان اضافه کرد: وام خرید مسکن برای زوج‌های سایر شهرستان‌های هرمزگان ۱۲۰ میلیون تومان ومبلغ وام جعاله ۴۰ میلیون تومان است.

کمالی اظهار کرد: سود این تسهیلات ۱۷ و نیم درصد و مدت زمان بازپرداخت برای وام خرید و ساخت ۱۲ سال و برای تعمیرات ۵ سال است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به خانه‌های تا عمر ۲۵ سال پرداخت می‌شود، تصریح کرد: با توجه به رشد قیمت مسکن در تهران و سایر مناطق شهری کشور، شورای پول و اعتبار در نشست اخیر خود با افزایش وام خرید و ساخت مسکن موافقت کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن هرمزگان افزود: در مراکز استان‌ها و شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، سقف وام برای هر نفر ۸۰ میلیون تومان و برای زوجین ۱۶۰ میلیون تومان می‌شود.

وی بیان کرد: در شهر‌های با جمعیت ۲۰۰ هزار نفر و کمتر نیز سقف وام مسکن برای هر نفر ۶۰ میلیون تومان و برای زوجین ۱۲۰ میلیون تومان تعیین شده است.

دیدارنیوز

برچسب ها:

تسهیلات ،مسکن ،بندرعباس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman