546 ساختمان در ارومیه اخطاریه گرفتند

546 ساختمان در ارومیه اخطاریه گرفتند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۰ | ۱۳۹۸/۱۱/۰۲

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: ۵۴۶ مورد اخطار ایمنی ساختمان طی سال جاری در این شهر صادر و به مالکان تحویل شده‌است.
به گزارش اخبار ساختمان، ابراهیم شاد قوشچی افزود: این اخطاریه‌ها پس از بازدید کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از اماکن مسکونی، تجاری، رفاهی و صنعتی صادر شده‌است.

وی اضافه کرد: بازدیدهای مستمر از این واحدها همچنان ادامه دارد تا موارد تصریح‌شده برای ارتقای ایمنی این واحدها به‌طور کامل اجرایی شود.

وی بیان کرد: امسال همچنین کارشناسان آتش‌نشانی ۴۶۲ مورد بازدید ایمنی و مشاوره‌ای از ساختمان‌های در حال احداث، متقاضی پایان کار و احداث شده انجام داده‌اند که از این تعداد، ۷۸ مورد مشاوره‌ای بوده‌است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از ارائه آموزش ایمنی برای حدود ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان و دانش‌آموزان در این شهر طی سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این آموزش‌ها در سه سطح مقدماتی، عمومی و تخصصی ارائه شده و استقبال از این آموزش‌ها همچنان ادامه دارد.

شاد قوشچی با اشاره به انجام بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در ارومیه طی سال جاری ادامه داد: از این تعداد، یک‌هزار و ۱۷۵ عملیات مربوط به اطفای حریق و ۵۸۵ عملیات در حوزه امداد و نجات بوده‌است.

وی گفت: انجام ۱۷۲ مورد اطفای حریق منزل مسکونی، ۱۲۰ مورد وسیله نقلیه، ۱۲ مورد مراکز دولتی و آموزشی، ۳۶۸ مورد اطفای حریق در مراتع، جنگل‌ها و باغ‌ها، ۸۳ مورد زنده‌گیری مار سمی و حیوانات خطرناک، ۱۰۹ مورد امدادرسانی در آسانسور و یک مورد نجات از چاه از جمله اقدامات انجام شده توسط آتش‌نشانان در ارومیه طی سال جاری به شمار می‌رود.

ارومیه ۷۵ هزار نفر جمعیت و ۱۱ هزار هکتار مساحت دارد که برای این میزان جمعیت و مساحت، تنها ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی فعال است.

ایرنا

برچسب ها:

ساختمان ،ایمنی ،ارومیه 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman