مدیرکل استاندارد کردستان مطرح کرد:

بتن تولیدی در کردستان استاندارد است

بتن تولیدی در کردستان استاندارد است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۱ | ۱۳۹۸/۱۱/۰۲

مدیرکل استاندارد کردستان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات استان تولید بلوک‌های پلی استایرین غیر استاندارد است، گفت: تمام بتن‌های آماده در این استان مطابق استاندارد تولید و به بازار عرضه می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، ژیلا یزدانی اظهار داشت: یکی از مشکلات استان به تولید بلوک‌های پلی استایرین غیر استاندارد بر می‌گردد که باید از آن جلوگیری شود که می‌طلبد برای تحقق این امر دستگاه‌های اجرایی همچون استاندارد، شهرداری و نظام مهندسی ساختمان با هم هماهنگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل استاندارد کردستان افزود: با نظارت‌های دقیق و مستمر کارشناسان استاندارد استان، مردم از بتن آماده استفاده می‌کنند و این امر باعث شده که تمام بتن‌های آماده مطابق با استانداردهای لازم تولید شود البته به منظور رفع مشکل پایین بودن درصد انطباق مصالح ساختمانی نسبت به استانداردهای لازم، تفاهم نامه‌ای با سازمان نظام مهندسی ساختمان منعقد کردیم.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود سازمان نظام مهندسی ساختمان، محصولات و فرآورده‌های ساختمانی تولیدی را از نظر استاندارد یا غیر استاندارد بودن، داشتن گواهی استاندارد و کد ۱۰ رقمی با دقت کنترل کند.

مدیرکل استاندارد کردستان یادآور شد: واحدهای تولیدی تیرچه در استان مجاب شدند که تیرچه‌های استاندارد تولید کنند و در صورت بی‌توجهی به تذکرات استاندارد و تولید تیرچه‌ غیر استاندارد برای پلمب این واحدها از طریق حقوقی و قضایی اقدام و از فعالیت آنها جلوگیری می‌کنیم.

در حال حاضر ۳۵۹ واحد تولیدی در استان کردستان تحت پوشش استاندارد است و ۷۶ درصد نمونه‌های واحدهای تولیدی استان با استانداردهای ملی انطباق دارند.

ایرنا

برچسب ها:

بتن ،استاندارد ،کردستان 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman