رئیس کمیته امداد قزوین مطرح کرد:

ارائه خدمت مسکن به ۲۴۴ مددجو در قزوین

ارائه خدمت مسکن به ۲۴۴ مددجو در قزوین
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۳۰

رئیس کمیته امداد قزوین گفت: طی ۹ ماهه امسال به ۲۴۴ مددجو در قزوین خدمات مسکن ارائه شد.
به گزارش اخبار ساختمان، علی اصغر کشاورز حسین آبادی در این باره اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۲۴۴ خانوار تحت حمایت، خدمات مختلف مسکن شامل خرید، احداث، بهسازی، تعمیرات کلی و جزئی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و اخذ انشعاب آب، برق و گاز را دریافت کرده اند.

وی، خدمات کمیته امداد در زمینه‌های مختلف را برای ارتقای زندگی مددجویان دانست و بیان کرد: خدمات این نهاد در سرفصل‌های مهمی چون مسکن، اشتغال و درمان به منظور ایجاد بسترهای لازم جهت تأمین آرامش و ارتقای زندگی مددجویان ارائه می‌شود.

کشاورز حسین آبادی ادامه داد: خدمت مسکن با توجه به ضرورت و به منظور تأمین فضای زندگی مناسب برای مددجویان پیگیری می‌شود البته با توجه به بالا بودن هزینه‌های تأمین مسکن، این خدمت براساس نیازسنجی، اولویت بندی و ضوابط اجرایی ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهر قزوین اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۶۰۰ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان به منظور تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهر قزوین در قالب خرید، احداث، بهسازی و تعمیرات کلی و جزئی و بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و اخذ انشعاب آب، برق، گاز به ۲۴۴ خانوار از مددجویان تحت حمایت خدمت ارائه شده است.

وی افزود: کمیته امداد امام (ره) برای مددجویان به تناسب شرایط کمک‌های لازم را برای تأمین مسکن ارائه می‌کند البته در صورت دارا بودن شرایط، مبلغ بلاعوض و تسهیلات بانکی به مددجویان پرداخت می‌شود تا در کنار آورده مددجو و کمک خیران، امکان تأمین مسکن نیازمندان فراهم شود.

کشاورز حسین آبادی عنوان کرد: کمک‌های مردم نیکوکار در حوزه مسکن تأثیر بالایی در توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد دارد، البته مبلغ این کمک‌ها بالا نیست چراکه حتی اهدای هزینه خرید یک کیسه سیمان و یا گچ و یا هزینه‌های دیگر خود به افزایش خدمات حوزه مسکن برای نیازمندان کمک می‌کند.

وی یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) آمادگی دارد در صورت تأمین زمین برای مددجویان فاقد مسکن واجد شرایط در روستاها، واحد مسکونی احداث کند.

مهر

برچسب ها:

مسکن ،مددجویان ،قزوین 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman