از مسکن محرومان خراسان جنوبی چه خبر؟

از مسکن محرومان خراسان جنوبی چه خبر؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۵۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۳۰

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از پیشرفت ۴۴ درصدی مسکن محرومان در خراسان جنوبی خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، طرح ساخت 10 هزار واحد مسکن محرومان به عنوان یک ابر پروژه اواخر سال گذشته در استان خراسان جنوبی آغاز شد که سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هر کدام 5 هزار واحد مسکونی است و برخی از این واحدها تاکنون تکمیل شده است.

21 اسفندماه سال گذشته با حضور دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ساخت این مسکن‌ها کلید خورد و از همان زمان سیاست گذاری‌ها برای ساخت مسکن به عنوان بزرگترین دغدغه محرومان استان آغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 5 هزار قرارداد منعقد شده برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون 4 هزار و 890 واحد عملیات پی کنی و 3هزار و 838 واحد در حال دیوار چینی است.

علی‌اصغر آسمانی مقدم، با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 232 واحد در حال اجرای سقف است افزود: 2 هزار و 548 واحد در حال سفت کاری است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهرستان خوسف 400 سهمیه مسکن محرومان دارد بیان کرد: از این تعداد تاکنون 200 واحد به مرحله سفت کاری، 100 واحد نازک کاری شده و مابقی در حال اجرا است.

آسمانی‌مقدم تصریح کرد: مسکن محرومان دارای 40 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و 15 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض است.

وی به مسکن محرومان در شهرستان خوسف اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین 42 واحد مسکن محرومان در روستای تقاب خوسف در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با گلایه از اینکه مراحل ساخت مسکن محرومان در شهرستان خوسف عقب‌تر از سایر شهرستان‌ها است یادآور شد: باید برنامه جبرانی اجرا شود تا 90 درصد این مسکن‌ها تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

تسنیم

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman