وجود 342 مددجوی فاقد مسکن در خمین

وجود 342 مددجوی فاقد مسکن در خمین
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۳۰

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین گفت: ۳۴۲ مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی در زادگاه امام راحل فاقد مسکن هستند و سرپناه کرایه‌ای دارند.
به گزارش اخبار ساختمان، جواد داودی افزود: ۲۳۰ نفر از این مددجویان از خدمات ودیعه و اجاره مسکن کمیته امداد خمین بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال کمک امسال به‌منظور ودیعه و اجاره مسکن به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در این شهرستان پرداخت شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین اظهار داشت: رایزنی با خیران و حامیان از اقدامات این نهاد حمایتی به‌منظور رفع مشکل مددجویان در تامین هزینه اجاره مسکن است.

داودی با اشاره به پرداخت ۷۰ میلیارد ریال کمک نقدی به مددجویان کمیته امداد خمین گفت: این مبلغ با هدف کمک به معیشت مددجویان در سال جاری پرداخت شد.

وی افزود: بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر از نیازمندان خمین به صورت مستمر از حمایت کمیته امداد و خدمات معیشتی برخوردار هستند.

رییس کمیته امداد خمین یادآور شد: این نیازمندان جمعیت هفت هزار نفری را تحت تکفل خود دارند و علاوه بر دریافت کمک نقدی مستمر معیشتی از انواع حمایت‌ها نظیر بهداشت و درمان، آموزش خانواده، فرهنگی و تربیتی، اشتغال و مشاوره نیز استفاده می‌کنند.

داودی ادامه داد: ۱۲۰ میلیون ریال امسال در بخش درمان به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در خمین پرداخت شد.
وی گفت: بیش از ۷۵ خانوار زیر پوشش کمیته امداد خمین که دارای بیمار سرطانی هستند از حمایت‌های این نهاد بهره دارند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین بیان کرد: اجرای طرح‌های مفتاح‌الجنه، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، انواع سبدهای غذایی، تامین اقلام ضروری زندگی و تامین انواع تجهیزات پزشکی مورد نیاز ازدیگر خدمات این نهاد حمایتی به این بیماران است.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،خمین 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman