معاون شهردار شیروان مطرح کرد:

ضرورت نوسازی بافت فرسوده در شیروان

ضرورت نوسازی بافت فرسوده در شیروان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۸

بیش از 28 هزار نفر از شهروندان شیروان در بافت فرسوده شامل پنج محله با گستره ۳۱۰ هکتار سکونت دارند که این رقم یک‌سوم جمعیت 85 هزار نفری شیروان را شامل می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، معاون شهردار شیروان اظهار داشت: امسال برای بازآفرینی شهری در شیروان، ۹0 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده بود که تاکنون بیش از ۴۰ میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است.

مسعود الهی با تاکید بر لزوم ایجاد تحول و پیشرفت در این مناطق گفت: ساماندهی، بهسازی و بازگشایی معابر، ساماندهی پروژه چایلق، بهسازی و تکمیل مدرسه ستارزاده، ایجاد پایگاه خدمات اجتماعی و دفتر تسهیل گری، فضای سبز و زیباسازی مبلمان شهری، خانه فرهنگ و بوستان کودک را از طرح های مصوب برای بازآفرینی در بافت فرسوده شیروان عنوان کرد.

وی افزود: دولت برای این ارتقای زیرساخت های این بخش تسهیلات ۶۰۰ میلیون ریالی در نظر گرفته که به صورت وام های ارزان قیمت برای ساخت مسکن و نیز دوره ای که باید منزل ساکنان تخلیه شود، تخصیص می یابد.

معاون شهردار شیروان گفت: ضروری است در حوزه بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده و محله های هدف، اقدامات و خدمات بهتری ارائه شود زیرا موضوع بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی از دغدغه های مدیریت‌ شهری است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman