سال 2020؛

سالی خوب در انتظار بازار املاک دبی

سالی خوب در انتظار بازار املاک دبی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۴ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۷

بنابراعلام اتاق بازرگانی ایران و امارات، در سال۲۰۲۰میلادی بازار املاک دبی دستخوش تحولات تازه ای بوده است که از جمله مهمترین آن، پایین آمدن قیمت اجاره خانه‌هاست؛ عرضه ۵۰۰۰۰ واحد جدید از پروژه‌های در دست ساخت تا اوایل سال آینده به بازار مسکن یکی دیگر از این تحولات است.
به گزارش اخبار ساختمان، در سالهای گذشته دبی یکی از مهترین شهرهای خارجی بوده است که از سوی ایرانیان برای سرمایه گذاری و اقامت انتخاب شده است؛ در طول این سالها بازار املاک و مستقلات دبی به یکی از جاذبه های مشتاقانِ خرید خانه در خارج از مرزهای ایران تبدیل شده است؛ البته این بازار نیز متاثر از اقتصاد جهانی در تمامی این سالها شاهد فراز و فرودهایی نیز بوده است.

در حال حاضر برای ایرانیان مشتاق به حضور در بازار املاک دبی یک پرسش مهم این است که وضعیت این بازار برای سال ۲۰۲۰ به چه شکل خواهد بود؟ آیا چرخه کاهش قیمت‌ها اتفاق خواهد افتاد؟

در پاسخ به این پرسش اتاق بازرگانی ایران و امارات اعلام کرده است که در سال۲۰۲۰میلادی بازار املاک دبی دستخوش تحولات تازه ای خواهد بود؛ از که جمله مهمترین این تحولات پایین آمدن قیمت اجاره خانه‌هاست؛ همچنین قرار است در سال میلادی پیش رو، ۵۰۰۰۰ واحد مسکونی تازه‌ساز به بازار عرضه شود.

این تشکل بازرگانی دلیل این تحولات را ناشی از اجرای برنامه ۵۰ ساله امارات و دبی اکسپو دانسته و از هم اکنون سال جدید میلادی را به کام اجاره نشینهای ساکن دبی پیش بینی کرده است:

- با عرضه املاک بیشتر در سال ۲۰۲۰ قیمت‌ها در این سال و سال ۲۰۲۱ کاهش چشمگیری پیدا می‌کند که این خبر خوبی برای مستأجران است.

- اکنون مستأجران انتخاب بیشتری از نظر موقعیت مکانی، کیفیت و ارزش املاک خواهند داشت. صاحب‌خانه‌ها باید ملک را به خوبی حفظ کرده و برای مستأجران جذاب نگه دارند، خدمات مدیریت و نگهداری املاک بیشترین تقاضا را خواهد داشت.

- پیش بینی می‌شود روش‌های پرداخت کرایه جدید از قبیل پرداخت مستقیم اجاره بهای ماهانه در سال ۲۰۲۰ رایج و تبدیل به یک استاندارد شود.

اقتصاد24

برچسب ها:

مسکن ،دبی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman