اتمام ساخت 102مسکن روستایی در همدان

اتمام ساخت 102مسکن روستایی در همدان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۲۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۵

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان بیان کرد: ۱۰۲ خانوار روستایی تحت حمایت این نهاد در ۹ ماهه سال ۹۸ صاحب سرپناه مناسب شده‌اند.
به گزارش اخبار ساختمان، قاسم یار محمدی بابیان اینکه ساخت مسکن ۱۰۲ خانوار روستایی تحت حمایت کمیته امداد در ۹ ماهه سال ۹۸ به پایان رسیده و صاحب مسکن مناسب شده‌اند، گفت: ۳۴ واحد در مناطق محروم و ۶۸ واحد در منطقه غیر محروم احداث‌شده است.

یار محمدی با اشاره به اینکه احداث ۱۰۲ واحد مسکونی ۵ میلیارد و ۸۶۲ میلیون تومان هزینه در برداشته است، ادامه داد: این مبالغ از طریق اعتبارات دولتی، زکات، کمک‌های مبتنی بر نیاز، تسهیلات صندوق امداد ولایت، صدقات، تسهیلات سایر بانک‌ها و آورده مددجویان پرداخت‌شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان همچنین از احداث و ساخت دو واحد مسکونی دیگر برای مددجویان شهری با کمک بلاعوض خبر داد که با پرداخت ۴۰ میلیون تومان به اتمام رسیده و کلید آن نیز تحویل مددجویان شده است.

وی در ادامه بابیان اینکه ۱۴ منزل مسکونی با پرداخت یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد برای مددجویان خریداری‌شده است، گفت: ۱۹ خانه نیز با کمک‌های بلاعوض در شهرهای استان خریداری‌شده و تحویل مددجویان شده است که در این زمینه نیز دو میلیارد و ۵۴ میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده است.

مهر

برچسب ها:

تسهیلات ،مسکن ،همدان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman