خبر خوش برای مددجویان آذربایجان شرقی

خبر خوش برای مددجویان آذربایجان شرقی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۵

قائم مقام کمیته امدادآذربایجان شرقی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام ۳ هزار خانوار مددجوی بدون مسکن استان صاحب خانه می شوند.
به گزارش اخبار ساختمان، غلامعلی ملامهدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اولویت های اساسی کمیته امداد است، افزود: در ۹ ماهه نخست سالجاری ۱۷۶ واحد مسکن شهری برای مددجویان آذربایجان شرقی خرید یا احداث شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین به احداث مساکن مددجویی در روستاها اشاره کرد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۹۸ واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۷ درصد رشد داشته است.

وی خاطر نشان کرد: بطور متوسط روزانه حدود ۳ واحد مسکن در ۹ ماهه سالجاری در مناطق شهری و روستایی استان برای مدجویان تحت حمایت کمیته امداد تامین شده است.

ملامهدی ادامه داد: همچنین ۱۵۵۸ واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان نیز تعمیر شده است که بطور متوسط روزانه ۵ واحد را شامل می شود.

وی به تفاهم نامه مشترک کمیته امداد با بسیج سازندگی سپاه استان اشاره کرد و گفت: با همکاری مشترک این دو نهاد و کمک های خیران در نظر داریم تا پایان سالجاری ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان خرید یا احداث کنیم.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی گفت: از سال ۹۶ قرار بود در طول پنج سال همه مددجویان بدون مسکن استان که حدود ۳ هزار خانوار را شامل می‌شوند، صاحب مسکن شوند که سال ۹۶ حدود ۷۵۰ واحد مسکن، سال قبل ۸۴۱ واحد مسکن ساخته شده و سال ۹۸ نیز هزار واحد مسکن ساخته می‌شود.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman