آغاز ساخت مسکن برای اهالی پیر خوشاب

آغاز ساخت مسکن برای اهالی پیر خوشاب
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۳۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۵

با پیگیری‌های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ساخت مسکن برای اهالی محروم پیر خوشاب از توابع بخش جازموریان رودبار جنوب آغاز شد.
به گزارش اخبار ساختمان، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در سفر به شهرستان رودبار جنوب از آغاز ساخت مسکن برای اهالی منطقه محروم پیر خوشاب خبر داد و گفت: با پیگیرهای انجام‌شده پس از واگذاری زمین توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان به‌ منظور ساخت مسکن برای اهالی این منطقه محروم کلنگ احداث مسکن برای اهالی این منطقه صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.

وی بابیان اینکه در مرحله نخست ساخت مسکن برای جمعی از اهالی این منطقه که مددجوی کمیته امداد هستند انجام می‌شود گفت: در مراحل بعدی برای تمامی این اهالی مسکن احداث خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: این واحدهای مسکونی بااعتبار هرکدام 50 میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و با متراژ هرکدام ۵۰ مترمربع ساخته و تحویل اهالی این منطقه خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، صادقی در ادامه از اجرای طرح راهبری شغلی برای اهالی این منطقه به‌منظور اشتغال و توانمندسازی آن‌ها توسط این نهاد نیز خبر داد و گفت: در قالب این طرح پس از ساخت جایگاه برای نگهداری دام ۳۵۴ رأس دام نیز خریداری و تحویل اهالی این منطقه شده است و هزینه‌های زندگی اهالی این منطقه از محل اجرای این طرح و فروش محصولات دامی می‌گذرد.

براساس این گزارش اهالی پیر خوشاب درگذشته در منطقه‌ای محروم، صعب‌العبور و فاقد امکانات اولیه در ۱۰۰ کیلومتری بخش جازموریان ساکن بودند که با پیگیری‌های کمیته امداد محل اسکان این اهالی جابجا و در منطقه ذهکلوت اسکان داده شدند.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،کرمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman