مدیرعامل بانک صادرات مطرح کرد:

بانک صادرات از صنعت فولاد حمایت میکند

بانک صادرات از صنعت فولاد حمایت میکند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۳

مدیرعامل بانک صادارت اظهار داشت: خواهش من این است که دست اندرکاران صنعت فولاد برای رسیدن به ۴۵ میلیون تن برنامه ریزی کنند. بانک صادرات هم از طرح‌ها حمایت می‌کند. هدف ما این است که صنعت فولاد به ۳۰ میلیارد گردش مالی برسد.
به گزارش اخبار ساختمان، در ادامه دومین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران، حجت‌الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: در ابتدای انقلاب ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تن ظرفیت فولاد بود، افزایش ظرفیتی که در این سال‌ها روی داده است بسیار چشمگیر بوده است. حتی در دوره قبل از انقلاب هم آمریکا تلاش می‌کرد ما صنعت فولاد نداشته باشیم، علی رغم آن ما در این سال‌ها به ۳۰ میلیون تن فولاد رسیده‌ایم. این به معنای ۱۵ میلیارد دلار گردش مالی است.

⁦وی با بیان اینکه ⁩ ما باید به ظرفیت ۵۰ میلیون تن فولاد برسیم، افزود:خواهش من این است که دست اندرکاران صنعت فولاد برای رسیدن به ۴۵ میلیون تن برنامه ریزی کنند. بانک صادرات هم از طرح‌ها حمایت می‌کند. هدف ما این است که صنعت فولاد به ۳۰ میلیارد گردش مالی برسد.

در ادامه آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: تا پیش از این در صنعت فولاد مشکلات متعددی داشته ایم، ولی خوشبختانه در حال حاضر صنعت فولاد پیشرفت‌های زیادی دارد.

وی با بیان اینکه اراده ما بر این است که زنجیره فولاد را تکمیل کنیم، افزود: تقسیم کارها صورت گرفته و تا سال آینده به دستاوردهای تازه ای می‌رسیم.

وی معتقد است: پیشرفت صنعت کشور، کوبنده ترین جواب برای آمریکاست.

در پایان مراسم قرادادهای بین وزارت راه و شرکت ذوب آهن؛

میان مترو تهران و ذوب؛ تفاهم نامه ریل ذوب آهن با وزارت راه و شهرسازی؛

تفاهم نامه بین شرکت مترو اصفهان و شرکت ذوب آهن؛

تفاهم نامه بین خانه معدن و فولاد اکسین؛

تفاهم نامه بین شرکت ملی فولاد و شرکت توربین سازی خاورمیانه امضا شد.

ایلنا

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman